Kalla det tur -

Mer
7 år 7 månader sedan #864671 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kalla det tur -
Kupan brukar jag gå på t.ex plattskärm till dator 75 kr, kablar 20 kr. Byxor 25 kr, jeans 40 kr.
Mer
7 år 7 månader sedan #864693 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kalla det tur -

Geta skrev: Ett silverhalsband som jag hittade lämnade jag hos polisen.
Det var ingen som hämtade det, så jag fick det.

Jag har också hittat en silverkedja en armlänk och gick till polishuset och lämnade in den som hittegods och eftersom det dröjde över tre månader, ringde jag upp den och undrade varför jag inte fick den. Polisen som svarade, sade där är en manglad kätting i silver för 500kr i silver, så vi försöker lite till. Men ändock fick jag den och en kvinna i närheten av var jag bor, hade dåligt ställt och var ensam mamma och jag tyckte synd om henne, då det var fattigt hos henne och jag sade om det kniper sälj den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #864695 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kalla det tur -
Jag har även hittat en slipsnål i Platina, men den använde jag själv när jag fick den tillbaka från hittegodset och eftersom jag använde den, tappade jag den i min tur.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #864698 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kalla det tur -
Ja, jag gick på den tiden klädd i kostym med tillhörande väst till vardags och de sällsynta gångerna numera har haft kostym på mig i området, då grannarna sällan här har sett det, så har jag fått kommentarer utav tjejerna här, vad snygg du är! :rolleyes:
jag upphörde med kostymer när vi skaffade hund, då han som valp inte drog sig när han var arg inte drog sig för att bita i kostymtyget. Numera går jag inte in i mina kostymer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #864746 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kalla det tur -
Det är väldigt snyggt med kostym. Men kanske inte det bekvämaste att bära.
Mer
7 år 7 månader sedan #864840 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kalla det tur -
"Gud spelar inte tärning, men ändå gör han det" Einsteins ord sv.wikipedia.org/wiki/EPR-paradoxen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum