Är du rädd för att inte duga?

Mer
7 år 3 månader sedan #907709 av MsTibbs
Alltid rädd för att inte klara saker.
Mer
7 år 2 månader sedan #907971 av Admin1
Bara man tar det lugnt och tänker efter, så brukar nästan allt lösa sig. Googling är bra för att lösa problem.
Mer
7 år 2 månader sedan #908846 av IngeF
Jeg har både høye og meget lave tanker om meg selv, ettersom funksjonsprofilen er så skjev. Fungerte som student, men ikke ute i verden
At man egentlig ikke merket det i skoletiden, er det beste argumentet for spesialskoler jeg kan tenke meg. Besøk av støttekontakt i dag. Da føler jeg meg som skitt etterpå.
Mer
7 år 2 månader sedan #908847 av Shadow
vem bryr sig om man inte duger, det bästa man kan göra är att sluta bry sig om vad andra ska tycka, än så länge har jag lyckats med det och det är ingen jävel som kommit åt mig.
Mer
7 år 2 månader sedan #909178 av Admin1
IngeF,

Samma sak gällde Fil.Dr med schizofreni för studierna gick bra, men ej att jobba.
Mer
7 år 2 månader sedan #910314 av IngeF
Som student kan man planlegge det slik at man unnviker det sosiale spillet. I en akademisk jobb er det en helt essensiell del. Kanskje særlig i humaniora. I naturvitenskapen finnes det anonyme laboranter som holder seg i bakgrunnen. I filologiske felter står og faller alt på den enkeltes evne til å legge fram funn og resonnementer. er man langt foran og langt bak som barn er det veldig viktig at omgivelsene gjør som det står til advarsel på T-banedører: "mind the gap."