Är du rädd för att inte duga?

Mer
7 år 2 månader sedan #910340 av Nissegossen

Admin1 skrev: Bara man tar det lugnt och tänker efter, så brukar nästan allt lösa sig. Googling är bra för att lösa problem.

Om man undrar över något, exv ett problem som man behöver lösningen på, gå i tanken och tänk på lösningen och när man finner lösningen i sitt huvud, gör man så i tanken, sov på saken och då är det bara att göra som man tänkt nästa dag.

Detta är intressant då man nyttjar sitt bildseende och alltså tänker i bilder i huvudet och det jag menar är att man med hjälp av sitt bildseende i huvudet löser problemet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910349 av maria-w
Jag känner ofta att jag är en flopp. Smärtsammast är när jag känner att jag inte duger som mamma. Men jag har börjat försvara mig mot de tankarna. Bli lite arg liksom.
Mer
7 år 2 månader sedan #910359 av Zoidar
Ofta är vi vår egen värsta domare.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 2 månader sedan #910392 av Admin1
maria-w,

Du är inte grandios, men kanske deprimerad vid depression är man uslast i världen. Kolla depressintestet:

www.viska.se/sjalvtester/har-jag-depression
Mer
7 år 2 månader sedan #910424 av Nissegossen

notwoodstock skrev: Har ej tittat själv:

vimeo.com/76989373

sv.wikipedia.org/wiki/Jahve

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #910428 av Nissegossen

zoidar skrev: Ofta är vi vår egen värsta domare.

"Den dom du mäter efter, samma dom blir du själv dömd efter"

Som sagt är jag en rätt bister herre, men jag förskräcker inte därpå

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum