Har ni sämsta självförtroendet nu när ni har testat

Mer
7 år 3 månader sedan #900456 av Geta
Kan inte skilja på de där sakerna. Jag klarar också allt som jag behöver kunna.
Mer
7 år 3 månader sedan #900462 av Prosit
Det är inte så svårt att skilja på de tillstånden. Helt övertygad att du gör precis som du vill. Det är för att du har självkänsla Geta.
Mer
7 år 3 månader sedan #900500 av Nissegossen
Att veta att man gör vad man vill är inom de ramar vården vill och passar det inte dem, så vidtar åtgärder vården det om det går i mot dem.

Kan bara säga för att du inte vill ta medicin vill vården det och de gör sina åtgärder med tvång om man inte lyder.

Pga att det är aktuellt skriver jag in det här.

Förövrigt säger jag till övriga, flyg och far som ni vill, men kom ihåg den gyllene regeln. Den är gemensam med alla stora religioner.
sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 3 månader sedan #900505 av Jocke
Hur gick det för dig Geta med byte av internetleverantör? Klarade du av bytet, eller har du inte bytt ännu?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 3 månader sedan #900508 av Drummer
Mitt självförtroende är bra när det gäller musiken och mitt trumspel! För övrigt tar det en del på självförtroendet att ha en psykisk sjukdom och vara sjukskriven!
Mer
7 år 3 månader sedan #900511 av Nissegossen
Tidigt efter mitt insjuknande läste jag om olika religioner för att kunna bestämma vilken som var bäst och därav att när jag var hos en kvinnlig psykiatriker frågade hon läser du någon litteratur och i så fall, vilken? Jag svarade sanningsenligt Tibetanska livs och dödsboken, hon skrev i journalen, läser extrem litteratur. Jag har själv läst det men den ligger mikrofilmad i atombombssäkert bergrum och går inte att få fram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum