Det övernaturliga

Mer
7 år 3 månader sedan #901492 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
i fallet med spöken hos mig tror jag faktiskt att det är jag själv som delvis orsakat det. med mitt eviga ältande av negativ energi, som jag gärna skulle slippa. tror att det dragit till sig andar dragna till negativ energi. jag hoppas att jag kan träna mig mentalt att hålla mig mer positiv så blir det nog bättre.
Mer
7 år 3 månader sedan #901495 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det övernaturliga
Vad jag vet så är det en själv som framkallar poltergeist - bullerspöken.
Mer
7 år 3 månader sedan #901514 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Det övernaturliga
Jo visst tror jag på det övernaturliga. Men bry dig inte om det som är från mörkrets makter.

Sök det goda - Gud, Jesus och Helig Ande! :hjärta
Mer
7 år 3 månader sedan #901614 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det övernaturliga
Det "spökade" hos mig i somras. Nu minns jag inte allt längre, förutom att en borttappad strumpa helt plötsligt låg under min ena huvudkudde. Det var konstigt.
Mer
7 år 3 månader sedan #901654 av Melun
Svar från Melun i ämnet Det övernaturliga
Jag är övernaturlig. Jag har kontakt med Gud. Andar finns...
Mer
7 år 3 månader sedan #901677 av islaa
Svar från islaa i ämnet Det övernaturliga
Får ofta flashar, visioner, glitchar sådär. Förstår dom aldrig. Försvinner innan jag hinner fokusera på att ta kontakt. Synkronicitet är en del av vardagen, till den grad att det är lättsamt. Har extremt lite ångest eller problem numera. Kände mig hemsökt i en annan lägenhet, till den grad att jag var tvungen att sluta sova i ett rum för att terrorn och våldet av entiteter aldrig upphörde. Värsta var att de blev starkare av min rädsla och även min ilska. Det var som dunderhonung för dom.