Blivande Internetmogul

Mer
4 år 10 månader sedan #1161578 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Blivande Internetmogul
Jag var visst inte inloggad och mitt svar försvann. Jag råder dig till att starta hemsidan helt för nöjes skull till att börja med. Det gjorde jag i maj. Jag startade en blogg. Jag känner att det blir dags senare att tjäna pengar med den. Det kan skapa en del stress(som admin var inne på) att känna att man måste vara kommersiell och tjäna pengar. Det gjorde det för mig. Så jag tog bort de flesta inläggen och nu bloggar jag mer som alla andra. Typ som en dagbok men inte bara utan också försöker jag skapa värde och skriva om sånt som är intressant.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan #1161617 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Blivande Internetmogul
Hur många besökare om dagen har du, Maxjohan1983? Jag ska intervjua folk om olika saker.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161632 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Blivande Internetmogul
Jag har under tusen besökare per månad. Så mycket kan jag nämna. Så än blir det inga pengar. Är du duktig på intervjua kan du tjäna pengar. Det finns en ekonomi bloggare och poddare som tjänar miljoner per år. Jan från RikaTillsammans.se. Försök hålla dig till en bransch. Typ ekonomi, tv spel eller annat.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161718 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Blivande Internetmogul
Jag vill göra något vettigt av min tid, inte bara sitta på en stol och glo. Jag ska ägna resten av natten åt att kolla upp vad Wordpress är, webhotell och allt vad det heter.

Jag har nu en sida, har betalat för ett år. Namnet blev fel, alltså Internet-adressen, det blev tvärtom mot vad jag trodde. Men det är en småsak. Jag har inte kollat in den själv än, faktiskt.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161732 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Blivande Internetmogul
Internetmogulens assistent har anlänt - lyckades logga in igen!!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 10 månader sedan #1162053 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Blivande Internetmogul
Du är duktig, notwoodstock. Mitt projekt började dåligt. Internetadressen blev fel. Kan man ändra den?