Blivande Internetmogul

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236205 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blivande Internetmogul

Admin1 skrev: Det kan vara svårt att hjälpa någon, som inte kan något. Upptäckte det när jag skulle hjälpa Isa-Alise med hennes hemsida.

Märkte det när saari tidigare frågade efter hjälp med datorn och du Admin använde korrekta termer, men hon förstod inte. Då lade jag mig i och använde ett språk som hon kunde förstå och berättade lösningen och frågade förstår du nu? Ja...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236208 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blivande Internetmogul
Men Isa-Alise påstod att hon hade högt IQ.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236209 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blivande Internetmogul
Hon kom ju från Finland men var Svensktalande så jag fick översätta till lätt svenska ty hon kunde inte förstå allt. Jag försöker skriva en lätt svenska i det jag skriver men skulle kunna skriva en svenska med högre lixtal sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4sbarhetsindex
www.lix.se/

Te x Kansli Svenska

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236261 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blivande Internetmogul
Fantasio,
Om du betalat ett år för en hemsida brukar man få en påminnelse när det är dags att förnya. Betalar man inte upphör abbonemanget.

Det var saara och inte saari, Nissegossen.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236262 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blivande Internetmogul
Jag tänkte väl det. Saari var inte finsktalande. Däremot saara bor i Finland. Hon slutade i samband med att Isa-Alise slutade på Viska. Dessutom gillade hon inte, när hon inte fick predika på Viska.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236286 av wasp
Svar från wasp i ämnet Blivande Internetmogul
Många trodde ju att viska var en religiös sida en gång.