Persona non grata

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 7 månader sedan #973624 av lonely
Svar från lonely i ämnet Persona non grata
Nånting jag har varit dålig på är den öppna dialogen! Istället har det varit monologer från både andra och mej! Men ändå saknar jag den öppna dialogen, förstår ni vad menar?
Mer
6 år 7 månader sedan #973632 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Persona non grata
Ibland orkar man inte med mer än en monolog. Det är mer än kommunikation med stenar som kräver inget, blommor och växter som kräver något, djur och människor som kräver mycket. Att fånga upp, omfamna och älska en människa kräver gör mycket.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #973634 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Persona non grata
Tyvärr var det ingen text, men ska titta senare, när den textade versionen sänds! Den där tolken bakom ryggen skulle nog även jag behöva, även om jag inte förstod nu vad hon egentligen fyllde för funktion? Det känslomässiga, har jag gått miste om den hela mitt liv?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 7 månader sedan #973652 av Geta
Svar från Geta i ämnet Persona non grata
Ja, en sådan tolk bakom ryggen är något nytt för mig. Som tur är har han talet kvar sedan tidigare. Det märktes inte att han var dövblind därför.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #973781 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Persona non grata

https://i2.wp.com/onkeltomsstuga.se/wp-content/uploads/2016/11/katt.jpg?fit=800%2C806

Är det här därför jag är utanför gemenskapen, men kan de rösterna användas som emotionell tolk, svar nej jag tror inte det!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #973794 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Persona non grata


Jag funderar på varför jag har svårt att komma ngn in på livet, det var t.o.m en som frågade om jag verkligen gillade snusk idag? Jag tangerar och applicerar den sexuella drömmen i ngt som går att visa med främst humor, men många verkar tro att jag ska lyssna på dem?

Nä, nu känns det som att jag har hamnat i en återvändsgränd.

Vars är världen på väg?