Vad är din erfarenhet av ensamhet?

Mer
6 år 4 månader sedan #1002326 av Nissegossen
Peppar och salt, det är ju grunden det måste du alltid ha.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002327 av Jocke


Ja, går man för långt, då blir det ofta konsekvenser! Ensamhet är bedräglig, då den invaggar en i ett system där ingen behöver en! Den fullständiga versionen kommer här om den inte fryser inne här?


Vars är världen på väg?
Mer
6 år 4 månader sedan #1002328 av Nissegossen
För att krydda, är det alltid såsen som avgör om maten blir god eller fiasko, du måste göra ett bra jobb med kryddorna är inte såsen god förstör den smakupplevelsen och ingen vill äta sådan mat. Innan du serverar och maten är klar ta tesked efter tesked, smaka av med kryddor när du är nöjd så att du tycker maten är perfekt, då tycker alla som äter av det att det är mycket gott och där har du fjädern i hatten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002329 av Nissegossen
Tråden har blivit viral och fler lägger sig i.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #1002330 av
Nej jag tänker inte bjuda på mat så bra är jag inte på matlagning det blir mera andra som bjuder mej på mat!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002332 av Nissegossen
Övning ger färdighet, ta till att börja med fram den kokbok du har, gör i allt slaviskt som står där, ta de kryddor som det står och du blir själv förvånad över hur välsmakande det blir, det är inga konstigheter och sedan så numera tittar jag på vad som finns på det jag söker, skummar igenom ett antal recept och måltidens ingredienser sedan tar jag istället om jag inte har allt hemma, så som hon skrev Kajsa Varg, man tager vad man haver, jag gör samma och från utgångsrecepten gör jag en måltid som blir god, jag vågar inte säga nyttig, men god mat i alla fall.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum