Råd och tips tråden

Mer
6 år 2 månader sedan #1028714 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden

Nissegossen skrev: Havregynsgröt är billigt och mättar länge och stabiliserar blodsockret, bra för diabetiker.

Det går att spara gröt och steka den. Min farbror hade en chef som hade stekt gröt, som sin favoriträtt.
receptfavoriter.se/recept/stekt-havregry...oet-stekt-groet.html
Mer
6 år 1 månad sedan #1029135 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden
När du får fel på datorn googla på felet. Det mesta går att fixa själv.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031767 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden
Det är enkelt att göra potatissallad. Koka stora potatisar. Skala och tärna dem. Blanda 2,5 dl gräddfil med 2 dl majonäs. Salt. Vitpeppar. Rör om.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031972 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Råd och tips tråden
Har nyss bytt till teleoperatören Hallon. Tidigare hade jag Tele2. Nu kommer jag att spara 150 kr/mån och dessutom få bättre villkor.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
6 år 1 månad sedan #1032018 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Råd och tips tråden
Jag skaffade ett Telia-kontantkort, och körde igång på min gamla iPhone 4s.

Bra att ha som reservmobil, specially med Mobil Bank-ID. Fast då fungerade det inte App-vägen av någon anledning.
Mer
6 år 1 månad sedan #1032087 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd och tips tråden
Kör med telenor fast pris 99 kr/mån På det får jag lite surf också, så kostnaden per månaden är det billigaste jag kunde hitta

Jag skulle inte någon identitet på varken mobil eller dator, det är inte värt risken. Har du det är det svårt att skydda, tog bort det från datorn, de snor allt på kontot om de har makt över den enheten som har bankid, jag har en bankdosa som jag använder och det går också att identifiera om man ringer banken, då får man använda bankdosan och verifiera vem jag är för personen från banken under tiden man pratar med bankmannen har gjort exakt så

I stort sett kan jag ringa inom landet vart jag vill och skicka sms och som sagt en del surf
På telefonen har jag aldrig märkt att jag skulle komma över gränsen för hur många samtal jag kan ringa. Admin och Geta bör vara medvetna om att man kan få rabatter även på telefon samtalen pga pensionär se över vad ni kan få.

Det här är gör en undersökning om ni kan få rabatt om ni köper ett abonnemang och då pensionär rabatt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum