Råd och tips tråden

Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1036414 av björk
Svar från björk i ämnet Råd och tips tråden
Vad skall man göra när självkänsla
fått sej en törn o man peppar sej negativt
o rationellt och leker med bl.a självdestruktiva
tankar. Typ om negativ lever jag kan andra ta skada osv typiskt sånt. Det är även en hårfin
gräns mellan klairvoyens och förhållande med framförhållning rent perceptionistiskt.

Och den nakna sanningen bakom det som föreligger. Det är väl det som är domen med mig jag hör mobbande röster så vill jag skita i allt för det smärtar så... Sen är det även bra med egentid men om man blir fullt upptagen med andra som vill lägga rabarber på läkare front det är som Tryskey menar o manar på koncentrera dej Du som sjuk i disposition på dej själva o sina åthävor det tillhör småsinthet att i egen bord döma i annans sak utan att va prefekt en viss katatoni får åter byggstenar då
I generell mening på institution.. Detta att klamra tag i gamla vissna dogmer och sätter orden applicerat på en så man otillåts mäle.

Ungefär som de pågår en konferens i huvudet men den epiteten är sval ljummen det är det man skall veta
Last edit: 6 år 1 månad sedan by björk.
Mer
6 år 1 månad sedan #1036652 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden
Gå till Willys strax efter öppnandet och köp mat med kort datum för halva priset.
Mer
6 år 1 månad sedan #1037716 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden
Bönsallad är gott, billigt och mättande. Enkelt att laga om man köper färdigkokta bönor.
Mer
6 år 1 månad sedan #1037721 av Geta
Svar från Geta i ämnet Råd och tips tråden
Nu i veckan då vaktmästaren rensade mitt avlopp till tvättstället, tipsade han om att man kan hälla salt i avloppet och spola mycket vatten.
Mer
6 år 1 månad sedan #1038470 av Admin1
Mer
6 år 1 månad sedan #1039501 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Råd och tips tråden
Är er avatar suddig försök via Google bildsök hitta en tydligare bild.