Råd och tips tråden

Mer
5 år 11 månader sedan #1055507 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd och tips tråden
Fick tag på finskor på secondhand, de är nu gamla men fungerar som de ska, men nu i sommar vill jag köpa ett par till på samma ställe, möjligtvis både byxa, skjorta och en snygg kavaj också

En allvädersjacka också. I fråga om vinterkläder har jag inte haft behov av den dunjacka jag har samt vinterjacka jag har. De har inte behövts i år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1055509 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd och tips tråden
Vinterpälsen har jag inte ens tittat på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 11 månader sedan #1055534 av björk
Svar från björk i ämnet Råd och tips tråden
Lite lustigt Alley Bagget utger Sej för att
vara allsmäktig "skönhets drottning"
trots att hon har häng pattar vid 30 -..
Sen trippar hon på Salma Hayek som är äldre
med en oslagbar barm. Hur kan detta vara logisk. Lite töntigt kan jag känna men de har väl ngt själsligt bisarrt band. Och förutom detta
ogiltigförklarar Salma. Töntigt känner jag. Lite alienerat storhetsvansinne hon försöker förtäcka denna detalj genom kompensation med medel. Trots detta är hon vida erkänd utan förbehåll. Precis som om ingen har rätt att döma men tar för givet att ingen gör heller.
Hon är en knapp 2:a och Salma en 9:a skal - enligt.
Mer
5 år 11 månader sedan #1055535 av rymd
Svar från rymd i ämnet Råd och tips tråden
tror hon är en 8, men är arg
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1055539 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd och tips tråden

björk skrev: Lite lustigt Alley Bagget utger Sej för att
vara allsmäktig "skönhets drottning"
trots att hon har häng pattar vid 30 -..
Sen trippar hon på Salma Hayek som är äldre
med en oslagbar barm. Hur kan detta vara logisk. Lite töntigt kan jag känna men de har väl ngt själsligt bisarrt band. Och förutom detta
ogiltigförklarar Salma. Töntigt känner jag. Lite alienerat storhetsvansinne hon försöker förtäcka denna detalj genom kompensation med medel. Trots detta är hon vida erkänd utan förbehåll. Precis som om ingen har rätt att döma men tar för givet att ingen gör heller.
Hon är en knapp 2:a och Salma en 9:a skal - enligt.


Baggen i Baggeböle www.hitta.se/baggen+ume%C3%A5+ab/ume%C3%A5/zdMMRRC5X4

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1055670 av memphis
Svar från memphis i ämnet Råd och tips tråden
bli aldrig blixtförbannad över att det saknas nån strumpa eller två i tvättmaskinen. Oftast har de bara åkt in i ett påslakan, så börja där!