Domedagsklockan tickar på...

Mer
6 år 2 månader sedan #1023147 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Jag kunde inte hjälpa att jag rörde en komet som sen i nästa tur fick veta att kometen är min som kommer och när kometen kommer + att stenen är på väg mot Europa-Frankrike-Paris - som kommer att drabbas värst!

Jag tror det blev så för jag hade nån slags telepatisk väg/länk till utomjordingar!


Om nu stenen kommer i framtiden på det året jag tror/vet ska komma då blir jag väl korsfärst utav hela befolkningen/planeten jorden - i alla fall, utav Frankrike!
Mer
6 år 2 månader sedan #1023148 av Geta
Svar från Geta i ämnet Domedagsklockan tickar på...
Men ska vi inte alla omkomma, när kometen kommer? Då finns det väl inga kvar?
Mer
6 år 2 månader sedan #1023150 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Jag vill påstå att det var på ett sätt en olyckshändelse att jag rörde en komet! Det fanns ingen plan från min sida... .


Även om jag sen säger att det var en olyckshändelse att jag rörde en komet så tror jag ingen kommer tro på det, utan de kommer säkert inte ha överseende utan kommer att tro att jag gjorde det med flit.

Geta, min komet som ska komma förintar inte hela världen men gör en stor skada - så har jag förstått i alla fall!

Men som sagt, det är väl bara en vanföreställning som jag har... .
Mer
6 år 2 månader sedan #1023158 av Zoidar
Är du säker på att inte kometen du rörde kanske redan kommit? Kanske var den som utrotade dinosaurierna?

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 2 månader sedan - 6 år 1 vecka sedan #1023159 av Cosmos

Nissegossen skrev:

Hahaha... älskar den!
Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
6 år 2 månader sedan - 6 år 1 vecka sedan #1023161 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Last edit: 6 år 1 vecka sedan by Admin1.