Domedagsklockan tickar på...

Mer
6 år 2 månader sedan #1019453 av Utomjordingen
När det gäller min komet så har jag olika teorier:

Utomjordingen skrev: Jag har som sagt 3 teorier!

1:a teorin är att det kommer att ske i framtiden!

2:a teorin är att jag fick en inblick in i en annan parallell värld där det skedde om det nu finns flera parallella världar.

Sen en 3:e teori i parantes är att det bara är en av mina vanföreställningar som helt enkelt är knäppa.

Mer
6 år 2 månader sedan #1019504 av Utomjordingen
Jag vill påstå att det var på ett sätt en olyckshändelse att jag rörde en komet! Det fanns ingen plan från min sida... .
Mer
6 år 2 månader sedan #1019514 av Utomjordingen
Eftersom tärningen är kastad = rörde komet, så sitter jag här med info idag och igår om framtiden som jag inte ville ta del av utan blev påtvingad på telepatiskt väg som var en länk till utomjordingar.

Mer
6 år 2 månader sedan #1019526 av Richard

Utomjordingen skrev: När det gäller min komet så har jag olika teorier:

Utomjordingen skrev: Jag har som sagt 3 teorier!

1:a teorin är att det kommer att ske i framtiden!

2:a teorin är att jag fick en inblick in i en annan parallell värld där det skedde om det nu finns flera parallella världar.

Sen en 3:e teori i parantes är att det bara är en av mina vanföreställningar som helt enkelt är knäppa.

Jag tror på att det finns parallella världar.

Det är fullt möjligt om man sätter sig i teorin om supersträngar (mikro-kosmos) samt teorierna om hur krafterna påverkas i hela rymden (makro-kosmos). Man behöver knappt sätta sig in i det ens. Jag har, o rekommenderar denna bok (finns på svenska, hittar dock inte var den svenska finns):



www.goodreads.com/book/show/2099.Stephen_Hawking_s_Universe


Den är inte skriven av Stephen Hawking själv, men den är skriven (av David Filkin), som "översätter" det som rör sig i dessa snillens tankar till lättläst svenska. Alltså Stephen Hawkings teorier om universum så att man förstår dom, utan att man behöver kunna en massa matematik och fysik.

Annars:
Stephen Hawking: Svarta hål kan leda till andra universum (betalartikel, men tryck ESC innan betalväggen laddas, så går det)
Hawking: Gudspartikeln kan förstöra universum
Hawking förföljer universums gåta
Mer
6 år 2 månader sedan #1019537 av Utomjordingen
Ok, tack för tipset - Richard!

Farligt-farligt med parallella världar!
Mer
6 år 2 månader sedan #1019554 av zoegas
Det är inte Jesus Psykoos. Det är bara nån random snubbe som säger sig vara det. Den sisste profeten var Mohammed!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻