Helvete har säkert gått upp 20 kilo på tre månader.....

  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 1 månad sedan #1040580 av ChujiYellow
Mer
6 år 1 månad sedan #1040616 av Nissegossen
antipsykotika slår direkt mot fetma, man blir fet på den, oavsett undersökningar, jag märkte direkt när jag stod på invega den gjorde mig fet. jag har alltid haft en rätt smal kropp invega stod för uppgång för övervikt oavsett undersökningar som tyder det att det inte ger viktuppgång, jag märkte det direkt, med invega var det viktuppgång direkt

att jag skulle fejka så är det stopp direkt jag åt inte mer utan medicinen gjorde mig fet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1040672 av Admin1
Många vanliga personer är överviktiga. Så det är ett problem för vanliga människor. Det verkar som viktuppgången av antipsykotika kan vara tillfällig och att man går ner i vikt senare.
Mer
6 år 1 månad sedan #1040905 av Zoidar
Enda anledningen att man går ner i vikt senare med antipsykotika tror jag är för att man kämpar mer än normalpersonen. Man inser att man måste röra sig. Tror inte att medicinerna blir mycket snällare med tiden.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan #1040948 av Maxjohan1983
Jag tar resperidon och jag vägde mig på vågen för en kvart sedan. Jag har tydligen gått ner 7 kilo på drygt en månad.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 1 månad sedan #1040950 av Maxjohan1983
Måste vara för att jag nästan helt skippat pasta och bröd.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln