Robotar!

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1110342 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Nä Admin1, jag har inte ens öppnat förpackningen! Tar det sen när tiden är mer mogen för det. Vill inte sätta igång ännu med det projektet. Jag har hela livet på mig - behöver inte vara klar på nån bestämd tid... .
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1111529 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Jag fick ena paketet idag till min hobbyverksamhet!

För att jag ska få plats med alla inköp framöver så har jag en massa lådor (runt 100 st. stora och små lådor har jag), håltavlor (6 st. stora) och sånt. Nu ska jag se om jag inte kan ha ett arbetsbord till där jag kan jobba med mina projekt. Har redan två stora arbetsbord (som är kontorsanpassade) men ska ha ett till (som jag kan ha till att såga, snickra och sånt) och det har jag men det är bara det att det får bli kanske så att jag får ta arbetsbordet ut från förrådet och sen tillbaka in i förrådet när uppgiften är klar. Det är lite tråkigt/krångligt att jag måste hålla på så men min kvinna äger typ hela hemmet så jag får anpassa mig efter henne.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1111791 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Min kvinna vill att jag ska köpa ett nytt arbetsbord istället för bordet vi har i förrådet så jag ska se vad för slags arbetsbord jag kan/vill köpa.

Liknande mobil arbetsbänk som på bilden funderar jag på:

300
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1113716 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Jag tar nu en paus från den här tråden som jag har hållit på med länge. Tar kanske en paus i ett halvår - för jag har växlat nu till ett annat fas i mitt liv/nygammal fas. Det är utflykter/äventyr - med el cykel och tält som egentligen är Back Up Plan B i mitt liv ut i fall att det blir nån slags kris i mitt liv i framtiden eller annars också.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1113866 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Robotar!
Vad för sorts utflykter har du i tankarna?
Mer
5 år 4 månader sedan #1113918 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Vet inte än men jag har tänkt köpa framöver GPS med friluftskarta för fritidscyklister!