Robotar!

Mer
5 år 11 månader sedan #1057096 av Utomjordingen
Robotar! skapades av Utomjordingen
Fick den här boken igår som jag ska påbörja läsa lite lätt:

300
Mer
5 år 11 månader sedan #1057634 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
En liknande bok som jag ska beställa:

300
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058279 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Jag har snart handlat elektronik/robot utbildning för runt 10 tusen kronor sen jag började med detta för några månader sen. Sen har jag handlat mer ändå till min hobbyverkstad. Kommer nog handla under 2-3 år till min hobbyverkstad vilket motsvarar minst 100 tusen kronor... .
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058282 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Robotar!
Du behöver inte lägga så mycket på utbildning, Utomjordingen. Det kommer sluta med att du har en hel bokhylla full med böcker som du inte har läst. Sätt upp en regel för dig själv: du får max ha 5 böcker som du inte läst klart parallellt på ämnet. Vill du köpa fler måste du först läsa klart någon av de du inte har läst klart.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058296 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Robotar!
Självklart! Allt annat slöseri med pengar och du har inte lärt någonting. Har du läst på klarar du dig bättre. Att tro att böckerna kommer att tas när krisen är där och kan läsa dem då, är dumt har du inte läst dem innan, ja, då är det redan försent

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058313 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Robotar!
Jo, Ni har rätt! Det enda jag behöver nu är att komplettera lite elektroniska komponenter och sånt så jag kan göra praktiska Arduino övningar.

Annars, själva utbildningen är inte så dyrt utan det är först dyrt när man behöver utrustning när man tillexempel ska tillverka egna kretskort med mera.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.