Sporttråden

Mer
4 år 6 månader sedan #1187937 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Sporttråden
Det var en gång en sengångare som tränade Kalmar. Han gick på mitt gym på crosstrainern och det var i ultrarapid. Fattade aldrig hur han kunde träna elitidrottare....om man nu kan kalla fotbollsspelare det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1194895 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
IFK Norrköping vann idag mot Kalmar FF. Jag tycker de har gjort en jättebra säsong. I Tyskland tog mitt lag säsongens andra poäng. Två poäng på tolv matcher är uruselt och jag tror de kommer att åka ur. Då blir det spel i så kallad regionalliga. Ungefär som Division 1 eller lägre i Sverige. Snudd på katastrof.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194922 av wasp
Svar från wasp i ämnet Sporttråden
Gefle IF ligger på kvalplats i div 1 Norra. För tre år sedan spelade de i Allsvenskan!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1199346 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
Jag hamnade bland djurgårdare, jag skulle handla på ett ställe. Djurgården var i stan för fotboll. Jag fick inte gå vidare, jag blev stoppad och fick vänta kanske en kvart.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1203069 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden

Lottat i Svenska cupen. Svenska supen, som jag säger. Halmstads BK, Tvååkers IF och Falkenbergs FF. Bara hallandsmotsånd.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1206673 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden

This song just might win me over. Jag skojar, jag följer ju Heart of Midlothian och de två klubbarna är rivaler och deras fans rent av fiender till varandra. Men en jäkligt bra låt.