Tio nålstick under två månader - är det riktigt?

Mer
5 år 3 månader sedan #1121781 av Inwatto
Jag tar 5 insulininjektioner varje dag. Det blir 310 stick på två månader. Inte mår jag sämre för det.

Du mår nog dåligt av all öl du häller i dig och rök du får i lungorna. Mycket dåligt. Inte påverkar nålsticken dig fysiskt. Kanske är de jobbiga psykiskt.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 3 månader sedan #1121782 av Geta
Nu glömde jag- nästan varje dag sticker jag mig själv i ett finger för att testa blodsockret. Det mår jag inte illa av. Är bara nyfiken på vad det visar och hur olika föda påverkar.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1121788 av Utomjordingen
Det är verkligen inte normalt att få över 300 stick bara på två månader Inwatto - du måste ju vara jätte sjuk, mycket sjukare än mig på ett sätt.

Öl lindrar bara min smärta/lidandet och rökning så handlar det om jag håller världen i schack.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1121814 av Nissegossen
Ni är uppnålade på väggen

Har en gång fått så stora, ja grova sprutor att jag knappt kunde sitta och äta vid matbordet, muskeln var så fullpumpad i änden med medicin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121833 av Admin1
Två gånger per år. Influenzasprutan och ett blodprov.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122276 av Utomjordingen
Ok!

Jag känner mig fortfarande omtumlad efter tio nålstick på kort tid. Som om jag inte har nån talan alls utan ska bara försöka hålla mig lugn och inte vara så spänd, för jag har spänt mig under två månader.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.