Tio nålstick under två månader - är det riktigt?

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123062 av Nissegossen

Geta

Får du nålsticken i rumpan? Då kan jag förstå att det är påfrestande. Nissegossen verkar inte bry sig.

Övre yttre kvadranten på bägge sidor på kroppen och jag säger till den som gör injektionen mät och visa var du vill sätta den när han trycker dirigerar jag honom uppåt neråt tills jag får rätt ställe då säger jag tryck ned fingret i märket sätter du injektionen där har varit så många injektioner att inga känselnerver är kvar, det känns inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123073 av Utomjordingen
Nissegossen, du ska kanske vara glad att du har Trilafon injektion än vad jag har som har Riperdal injektion. Risperdal injektion är ett helvete!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123081 av Nissegossen
Se bara hur jag beskrivit och gör samma sak om du blir lika gammal som jag är idag är det konstigt om du har ont av injektionen å andra sidan har jag inte din medicin men det är ju på samma ställe och efter så lång tid känns inte själva nålsticket, är det inte det vi skriver om här?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1123083 av Utomjordingen
Minns när jag hade injektionen Trilafon - att jag var mjuk och god. Men med Risperdal så är jag en isbit.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123109 av Maxjohan1983
Inte ett nålstick under 2-3 år. Är det världsrekord med schizofrenidiagnos? ;)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 3 månader sedan #1123114 av Geta
Blir du aldrig kroppsligt undersökt, då det tas rör med blod för att fastställa olika saker? Det är nog psykiatrin skyldig att göra.