Tio nålstick under två månader - är det riktigt?

Mer
5 år 3 månader sedan #1123119 av Maxjohan1983
Nej, har struntat i blodprover två år i rad. Kan inte tro att det är några konstigheter. Då det inte varit det under 10+ år jag tagit risperdal och det är det enda läkemedel jag tar.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123145 av Nissegossen

MaxJohan1983
Inte ett nålstick under 2-3 år. Är det världsrekord med schizofrenidiagnos? ;)

På Trilafon har jag inte varit inlagd sedan årsskiftet 1986-1987, ditt rekord är inget i jämförelse

I ett blodprov kan man se halten av medicin i blodserum läkaren kan där se om du ligger inom det fönster terapeutiska fönster som inte ger biverkningar och även under medicinerad, eller överdoserad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123912 av Utomjordingen

Maxjohan skrev: Inte ett nålstick under 2-3 år. Är det världsrekord med schizofrenidiagnos?


Tycker du inte själv att psykiatrin/systemet försummar dig nu då?

Jag kan tycka att psykiatrin/systemet hade försummat mig en gång i tiden.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123928 av Amandara
Med litium får man stickas nu och då. Ett tag hade jag sprutskräck....en läkarjävel tvingade mig till koncentrationsprov på en medicin jag hade för mycket biverkningar av. Sov 16 h per dygn hur kul som helst eller inte. Han fattade inte att det tog bort min livsvilja att sova så mycket och vara så trött. Han var inkompetent.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1123936 av Utomjordingen
Jag fick en broschyr någon gång i mitten på 1990-talet som stod ungefär: "Tar du inte din injektion så blir du av med din sjukersättning!". Jag kände mig hotad och kränkt så jag fortsatte frivilligt att ta injektionen för jag hade inget annat val.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123943 av Geta
Tvivlar på att du fick en sådan broschyr.