Back Up Plan B!

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136924 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Miika, kanske, kanske inte för öl tar lite för stor plats i packningen så då tänkte jag har mina pluntor med sprit istället. :)
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137013 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Back Up Plan B!
Elverket lockade mig, men jag satsar nog på mina redan gjorda inköp, som batteridriven stormlykta och matlagning med värmeljus. Nisse skrev att nybyggda hus håller värmen, och det verkar stämma - en månad med blockerat element i vardagsrummet klarade jag!

Tar i tu med denna min hobby när jag landat, lite.

Solcellsladdarna för mobil, som jag har, strulade. Förstår att jag får kolla igen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137034 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Back Up Plan B!
Nedsläckt land, sevärt jag har sett alla avsnitt
www.svt.se/nedslackt-land/

Optimisten Utomjordingen du orkar inte kånka på det du vill ha med, du måste ha med dig allt du behöver och räkna med att du får ha med dig allt. Även jag är överlastad med allt jag tyckt mig behöva. Men till skillnad till dig Utomjordingen kan jag ta med mig allt i min packning

En ur ursprungs befolkningen en Amerikan tog med sig en yxa och tre tändstickor när han skulle ut i naturen med andra ord lätt packning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137043 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Där har du fel Nissegossen!

Jag har två cyklar (varav en är en el cykel och då orkar man cykla med en stor packning) + cykel vagn (funderar även på att köpa en cykel vagn till, till den andra cykeln) + cykelväska har jag och takbox (till den andra cykeln):

300


300




300


Sen är det tänkt att jag ska ha olika packningar beroende vad för typ av utflykter!

Men måste man fly om det blir nån slags kris, då får jag nog med ändå hela packningen som jag vill ha.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137050 av Miika
Svar från Miika i ämnet Back Up Plan B!
Utomjordingen, ska du campa i sommar?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137053 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Back Up Plan B!
Vet inte, men jag ska i alla fall ut på dags utflykter som jag brukar göra ibland! Annars, det finns ställen man kan campa här i stan - som inte är allt för långt borta härifrån jag bor.

Min kvinna känner ett par som sålde allt och deras hus. Sedan köpte de en husvagnsbil och bor där året runt. Kanske ska man hälsa på dom framöver? Sen känner jag en som snart ska köpa en husvagnsbil och som också ska bo i en husvagnsbil året runt. För han ska ge bort sitt hus till hans barn är det tänkt.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.