I vilken ålder är det lämpligt att få barn då.?

Mer
5 år 2 veckor sedan #1147382 av Miika
Ursäkta att jag skrev så där. Det är din ensak
Mer
5 år 2 veckor sedan #1147383 av Nissegossen
Vid dessa år, vill de ha tag på mig, så möter det inget hinder, dock så tar inte jag kontakt jag håller käft och jag kan säga att jag är öppen för kontakt, men jag klampar inte in i något som förstör något någon annan genom att jag försöker kontakta dem.

Absolut inte de har varandra och det är stor risk att jag skulle mötas av stor ilska, lite vett och etikett får det vara. Det skulle vara direkt okänsligt att överhuvud ta kontakt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 veckor sedan #1147385 av Geta
Det kan avslöjas med den nya DNA- forskningen inom släktforskningen.
Mer
5 år 2 veckor sedan - 5 år 2 veckor sedan #1147387 av Nissegossen

Geta skrev: Det kan avslöjas med den nya DNA- forskningen inom släktforskningen.


Jag vet det, men jag håller inte i den bollen, de får i så fall höra av sig först. Som jag skrev jag är öppen för kontakt


Just nu är det knäpp tyst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 veckor sedan #1147433 av Richard
Jag tycker det är lämpligast att skaffa barn runt 27-30 år. Då har man arbetat eller studerat ett tag o kan ägna sig åt barnen med ett normalt arbete. Jag vill personligen inte ha barn, men jag o mitt ex, när jag var 36 o hon 26 så hade vi alltid oskyddat sex, jag tände lite på det, men som tur var blev det inget....
Mer
5 år 2 veckor sedan #1147443 av Recard2016
Typ min ålder, alla mina skolkamrater har barn nu. Barnen kommer bli lika dumma som sina föräldrar, underbart. Vet inte om jag skulle klara o ha barn dock, har hund.