Jag har svårt för vissa intelligenta!

Mer
4 år 7 månader sedan #1184954 av Amandara
Jag känner att jag tog för stor plats idag på föredraget. Tog i med rejäl ton. Chefen undvek mig sen. Men för övrigt fick jag bra respons? Många kom fram och ville prata. Men ta plats....fy fan vad tabu....
Mer
4 år 7 månader sedan #1184960 av Loni
MsTibbs är att skjuta människor som folk brukar göra?
Amandara mmm (:
Mer
4 år 7 månader sedan #1184961 av Cosmos
Akademiker är allmänt avskydda i detta land. Tänk efter...Hade ingen smarting lyckats få till lite värme i element hade ni suttit där och frusit nu.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 7 månader sedan #1184964 av Jocke
Är inte intelligens en förmåga som handlar om ren allmänbildning? Sedan kan man vara intresserad av olika nischer!

Att inte kunna de sociala reglerna handlar om ren och skär uppfostran!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 7 månader sedan #1184965 av Amandara
Jag känner mig rätt usel. Fast jag väl inte borde. Har hållt kanske 15 föredrag om min historia. Och fått bra respons. Så idag vågade jag ta ut svängarna lite. Fan. Jag tog mig ton. Det känns rätt men ändå så fel. Jag tog mig för stor plats. Men att hålla i föreläsningar en hel dag som A och M gjort skulle jag aldrig kunna. Har inte minne. Men....
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1184968 av Nissegossen

Amandara skrev: Jag känner mig rätt usel. Fast jag väl inte borde. Har hållt kanske 15 föredrag om min historia. Och fått bra respons. Så idag vågade jag ta ut svängarna lite. Fan. Jag tog mig ton. Det känns rätt men ändå så fel. Jag tog mig för stor plats. Men att hålla i föreläsningar en hel dag som A och M gjort skulle jag aldrig kunna. Har inte minne. Men....

Stå framme på en scen. då skulle jag få scenskräck, mitt rätta element är mitt i en folkhop och där skulle jag tala med som en sade, vem talar med sådan pondus, men så såg jag att det var du. Om jag skall tro en handledare hon sade du skulle kunna arbeta inom många yrken, men vilket du än valde skulle du vara förman. Kanske det ligger något i det vid mönstringen blev jag utsedd till gruppbefälsutbildning jag fick inte neka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.