SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228473 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Om vi inte frivilligt vill kollektivansluta oss till anarkismen, vill Recard2016 skjuta oss. Vad är det för självbestämmande. Han har totalitära tendenser. Sedan undrar han varför vi är så dumma och inte fattar vad anarkismen är bra för. Sedan åldersdiskriminerar han oss som tittar på Skavlan i TV. :grandpa
Mer
4 år 3 månader sedan #1228474 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!
Hur tänker du då att anarki ska bli förankrat hos folket? Bara gilla läget och genast börja nyttja tjänster och gentjänster. Väx upp!
Mer
4 år 3 månader sedan #1228477 av Recard2016
"Organisera det nya samhället innanför skalet av det gamla". Man organiserar på sin arbetsplats eller/och i sitt grannområde, så när revolutionen kommer finns det nya samhället redan där. Däremot har ja inget hopp om att anarki kommer träda i kraft, propagandasystemet o statskapitalismen är för stark, det ser man bara på en sida som denna. Och folk vill inte utbilda sig "ignorance is bliss". Krävs handling börjar ja mer o mer tro snarare än ord, vilket e varför denna diskussionen e meningslös.

Det låter ungefär så här;

Mer
4 år 3 månader sedan #1228481 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!
Du svarade inte på min fråga. Hur är det tänkt att befolkningen världen över bara ska acceptera en anarkistisk samhällsordning?
Mer
4 år 3 månader sedan #1228483 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Det är inte lätt att övertyga mig för anarkismen, när Recard2016 har velat skjuta mig och hånar mig för att jag är gammal. Förakt är inte bra om man ska få anhängare för anarkismen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228500 av Recard2016
Hur har världen över accepterat en kapitalistisk nyliberal på gränsen till fascistisk världsordning som håller på o förgöra hela planeten vi bor på och är beroende av? Sorry men planeten kan inte vänta, det krävs handling o stora förändringar, tror inte ni är samhällets största hopp direkt. Ni är för våld, ett extremt våld, ni är extremt våldsamma människor.