SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228360 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Är det inte bättre att diskutera anarki på Flashback?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 3 månader sedan #1228361 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet SD är lika med fascister!
Vi kan i alla fall komma överens om att ingen ekonomiskt eller politiskt system fungerar jämlikt i vår samhälle! Anarkism betyder väl självstyre utan auktoriteter och inte kaos som många vill göra gällande. Nu sovdags!

Vars är världen på väg?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1228362 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!

Recard2016 skrev: Men jag har min hund så jag tänker inte göra det, men :tummenupp till den som gör det.

vad gulligt, stannar du kvar i livet pga hunden?

bara nån minut efter eller före jag läste din post om att ta livet av sig så fick jag se denna nyheten i en annan tabb, hade nämnligen gått in på en av Richards länkar på flashback.



det tyckte jag var lite lustigt. förresten så avråder jag från att söka råd från husdjur, när det kommer till huruvida man ska "ta livet av sig eller ej" för det har jag gjort och jag trodde mig få ett svar också. EJ REKOMMENDERBART!
Mer
4 år 3 månader sedan #1228363 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Man kan väl gott diskutera det här på Viska också. Men om jag till exempel pratar om arkeologi så vet jag att inte alla andra har läst arkeologi i 2 år på universitetet. Man får ju lägga sig i nivå med dem som lyssnar och inte begära att de ska ha läst alla arkeologi böcker som jag har läst.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228364 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Vi med schizofreni har upplevt tillräckligt med kaos och auktoriteter. Därför är inte anarki lockande som ska bankas in i huvudet på oss.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228366 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Tror att Recard har bara goda avsikter Geta. Han menar nog inte att banka i oss sin anarkism. Men han har inte insett att vi andra inte har anarki som specialintresse. Så vi ställer i hans ögon dumma frågor..