SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228370 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Det har varit likadant med fanatiskt kristna här på Viska som har velat banka kristendomen i huvudet på oss.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228374 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!

PsychoWard skrev:

Recard2016 skrev: Men jag har min hund så jag tänker inte göra det, men :tummenupp till den som gör det.

vad gulligt, stannar du kvar i livet pga hunden?

bara nån minut efter eller före jag läste din post om att ta livet av sig så fick jag se denna nyheten i en annan tabb, hade nämnligen gått in på en av Richards länkar på flashback.



det tyckte jag var lite lustigt. förresten så avråder jag från att söka råd från husdjur, när det kommer till huruvida man ska "ta livet av sig eller ej" för det har jag gjort och jag trodde mig få ett svar också. EJ REKOMMENDERBART!


Det där var väl jävligt onödigt PW. Nu kan jag hålla med Recard att han mobbas. Tänk om han inte kommer tillbaka mer, då är det ditt fel PW.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1228376 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!
ja visst är det synd om människor som känner för att mörda. det om något måste vara en allvarlig psykisk sjukdom


men jag tänker inte låta mig hotas till tystnad. de ska fram i ljuset.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228377 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Du har bara varit här på Viska en kort stund PW, jämfört med hur länge Recard har varit här. Han hör till inventarierna. Det gör verkligen inte du. Jag tycker du brister i respekt rent allmänt mot alla Viskas medlemmar. Frågan är varför du är här överhuvudtaget.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1228379 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!
jag är van vid satkärringar, memphis.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228380 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Du är ett stort arsel, det är vad du är. En ren skit stövel.