SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229225 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Du kan stoppa din påhittade Gud i arslet. När du ändå är igång tryck upp ett dildoi arslet oxå
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1229227 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!
det finns en Djävul också.


tänk på Jesus när du ser den phan
Mer
4 år 3 månader sedan #1229228 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Jag tänker inte medverka till att bli minoritet i mitt eget hemland. Öppna era hjärtan....och halva jordens befolkning kommer hit. Vad gör människor från andra nationaliteter egentligen på dagarna? Jag bor centralt nära resecentrum och här hänger massor av utomsvenskar på dagtid. Särskilt afghaner och afrikaner. De verkar inte ha tillräckligt stora incitament till att plugga och jobba. De kan komma hit, få skydd och utbildning. SEN SKA DE ÅKA HEM TILL SINA HEMLÄNDER OCH HJÄLPA TILL ATT BYGGA UPP SAMHÄLLENA DÄR DE KOMMER FRÅN. Svika sitt modersland och alla som blev kvar där....bläh. Mest gamla och barn som blir kvar och de som inte har ekonomiska medel. Ska dessa plus krigets fasor, själva bygga upp landet? Nä arbetsföra utomsvenskar behövs i sina hemländer.
Mer
4 år 3 månader sedan #1229231 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Konstigt att folk inte begriper det?
Mer
4 år 3 månader sedan #1229234 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Japp.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229245 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SD är lika med fascister!
Problemet er vel det at nettopp flyktning vs. migrant at førstnevnte ikke kan reise tilbake eller utvises om det sannsynliggjøres at livet til den det gjelder står i fare. Nå se det ut som Mullah Krekar blir utlevert til Italia i en terrorforbundssak, men det er lett å glemme at Krekar faktisk ble hentet til Norge som kvoteflyktning. Å utvise ham har vist seg særdeles vanskelig.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by IngeF.