SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229268 av Richard
Svar från Richard i ämnet SD är lika med fascister!

IngeF skrev: Problemet er vel det at nettopp flyktning vs. migrant at førstnevnte ikke kan reise tilbake eller utvises om det sannsynliggjøres at livet til den det gjelder står i fare. Nå se det ut som Mullah Krekar blir utlevert til Italia i en terrorforbundssak, men det er lett å glemme at Krekar faktisk ble hentet til Norge som kvoteflyktning. Å utvise ham har vist seg særdeles vanskelig.



mullakrekarfanclub.blogspot.com/
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229269 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Amandara, Det är konstigt hur du gillar Vänsterpartiet och Sjöstedt och vill ha ett socialt skyddsnät, samtidigt som du tänker rösta på högerpartiet SD, som kommer orsaka social utslagning om de får bestämma.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229271 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Det är social utslagning redan idag på grund av obegränsad invandring som vänstern vill ha.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229272 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Jag har inte sagt att jag tänker rösta på SD men kanske. Jag kan se bra och dåliga sidor i alla partier. Sjöstedt är en skicklig talare. Men han vill ha obegränsad invandring. Just nu tycker jag SD, som mittenparti med värn om välfärdssamhället, är bäst.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229274 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Vi som inte är ålderspensionärer utan har sjukersättning riskerar att bli utslagna om SD kommer till makten. Dett är det jag pratar om Geta. Oss.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229275 av Recard2016
Bara det att SD e knappast nåt "mittenparti".