SD är lika med fascister!

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1229260 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!
satans profetior och farhågor.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229261 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Vi KAN inte jobba men det kan många av araberna och afrikanerna. De kan stå vid en CNC svarv och stoppa i och ta ut pluttar. Det kräver inte särskilt mycket kommunikation om de inte kan språket. Ja jag har stått vid CNC svarvar. Det klarar vilken utomjording som helst. Parkarbete, sågverk, sophämtning är andra saker som de kan göra som inte kräver särskilt mycket kommunikation. Det finns massa. Dessutom bör de lära sig språket om de ska leva här. Det är ett minimikrav som jag ser det. Jag ser massor med arbetsföra män och kvinnor varje dag som bara går och slår sank. Försöker de ens? Det finns en massiv stödapparat i Sverige för att arbetsföra ska ut i jobb. Hur lyckas de klara sig undan? Oss sjukskrivna jagar FK med blåslampa. I just say.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229263 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Om du tar fokus från problemen med invandrarna i nåt ögonblick Amandara, vill du ha mer hemlösa på gatorna? Människor som är sjuka men inte får nån sjukersättning?
Mer
4 år 2 månader sedan #1229265 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Nej. Det vill jag inte. De fångas upp av försörjningsbidragen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229266 av Recard2016
SD e höger och anti-fackliga me.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229267 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Ja, det blir resultatet om kakan blir mindre som ska delas, om det blir flera bidragsmottagare på grund av invandring av personer som inte är anställningsbara. Det är ingen efterfrågan på analfabeter.