SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1227727 av Recard2016
I denna stan har vi en kyrka mitt på torget som ringer flera ggr om dagen, jämte den pingstkyrkan, lite längre bort en katolsk kyrka, en bit bort jävla jehovas vittnen. Men vad gnäller folk om? Jo böneutrop vill de inte ha! Vi har inte ens en moské i stan. Masspsykos.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227728 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Har ni inte någon källarmoské eller IS-terrorister i stan, Recard2016?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227729 av Recard2016
Hur många islamister har vi på viska!? Hur många kristna fundamentalister har vi eller har haft, men de accepterar vi. Ett jehovas vittne har vi, det e en jävla sekt.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Recard2016.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227730 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Det finns en muslim här på Viska men han är inte inloggad så ofta. Märk väl att muslim och inslamist inte är samma sak.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227733 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!

Recard2016 skrev: I denna stan har vi en kyrka mitt på torget som ringer flera ggr om dagen, jämte den pingstkyrkan, lite längre bort en katolsk kyrka, en bit bort jävla jehovas vittnen. Men vad gnäller folk om? Jo böneutrop vill de inte ha! Vi har inte ens en moské i stan. Masspsykos.


Som jag trodde. Du bor i en jävla håla som varken har misshandlar, rån eller våldtäkter var och varannan dag. Du är på din mammas gata.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Cosmos.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227782 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Jag är ju enligt vissa på Viska en vänsterextrem person som hyllar islam, ingen nämnd ingen glömd där. Men jag vill verkligen inte ha några arabiska böneutrop i Sverige. Det hör hemma i Arabien. Var sak har liksom sin plats, var jag utomlands skulle jag tycka det var exotiskt. Här hemma skulle det störa mig nåt enormt. Det går inte att jämföra med kyrkklockor tycker inte jag. Nej. Då kan de ha sina böneutrop i en app i telefonen i stället. Det behöver inte ljuda över allt.