SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1228126 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SD är lika med fascister!

memphis skrev: Jag är ju enligt vissa på Viska en vänsterextrem person som hyllar islam, ingen nämnd ingen glömd där. Men jag vill verkligen inte ha några arabiska böneutrop i Sverige. Det hör hemma i Arabien. Var sak har liksom sin plats, var jag utomlands skulle jag tycka det var exotiskt. Här hemma skulle det störa mig nåt enormt. Det går inte att jämföra med kyrkklockor tycker inte jag. Nej. Då kan de ha sina böneutrop i en app i telefonen i stället. Det behöver inte ljuda över allt.

Jeg forstår hva du mener, men Jødedom, Kristendom og Islam kommer fra samme bakevje
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228136 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Alla skäller och skyller på varann och alla vägrar se sin del i det hela. Det är då det finns en konflikt, men jag har en känsla ingen är mogen nog att ta det för vad det egentligen är. Det löser ingenting utan förvärrar.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228173 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SD är lika med fascister!
Muslimerna är inte enhetliga. Det är konflikt mellan shia (Iran) och sunni (SaudiArabien).
Mer
4 år 2 månader sedan #1228192 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Precis det finns olika muslimer. Det finns muslimer som bekämpar terrorism och IS....
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1228200 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet SD är lika med fascister!
om Satan slåss mot Satan, kan hans rike då bestå?
Mer
4 år 2 månader sedan #1228231 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SD är lika med fascister!

Admin1 skrev: Muslimerna är inte enhetliga. Det är konflikt mellan shia (Iran) och sunni (SaudiArabien).

Og det er en eldgammel konflikt. Krigene mellom katolikker og protestanter har jo også utgytt mye blod gjennom historien.