SD är lika med fascister!

Mer
4 år 2 månader sedan #1227848 av krokus
Svar från krokus i ämnet SD är lika med fascister!

Geta skrev: Har ni inte någon källarmoské eller IS-terrorister i stan, Recard2016?

Källarmoskéer finns väl lite överallt? Inget jag stör mig på.

IS-terrorister är däremot läskiga. Iofs har jag aldrig träffat någon, tur det?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227988 av Recard2016
Skillnaden mellan mellanöstern o delar av Afrika o Sverige e att här får vi hjälp, där bombas deras städer sönder av imperialister som vill ha naturtillgångar, o de råder misär , svält o fattigdom. Här få vi hjälp där finns IS o Boko Haram o allt va de heter.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Recard2016.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227995 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!
Och IS-mördare vill vi gärna ha i Sverige! Att man inte kan åtala de jävla svinen för brott mot mänskligheten beror på politikernas och domstolarnas enorma skräck för attentat här hemma. Om inte annat en bomb på Rosenbad.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227997 av Recard2016
IS-folk borde inte finnas nånstans, men ärligt spelar de roll på vilken sida av en påhittad gräns de är? Samma problem bara att en massa fattigare oskyldiga folk får ta konsekvenserna nu. IS är skapat av väst, oroligheter o instabilitet föder IS o terrorister, men väst vill inte acceptera sin egen del i de hela.

Finns ett ljudklipp på UD från pentagon om hur klimatförändringarna föder terrorgrupper som IS o Boko Haram o vi kommer få närmare 30 miljoner klimatflyktingar inom de närmaste 20 åren, men de vill vi heller inte acceptera, vi diskuterar om klimatförändringarna e verkliga samtidigt som folk från tredje världen flyr sina städer o får sina skördar förstörda.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228005 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SD är lika med fascister!
Så det är mitt och ditt fel att IS finns? Kom med någonting annat!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228007 av Recard2016
Det sa jag inte, jag sa att det är västs fel. Och maktelitens fel.

behöver inte lyssna på låten men de här introt säger de mesta rätt bra.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.