Vad skulle du göra om du var frisk?

Mer
03 dec 2019 12:45 #1208438 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?
Så långt har jag inte ens tänkt än......

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
03 dec 2019 12:49 #1208442 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?
Det skulle bara vara bökigt att vara frisk. Det är så mycket som man slipper, när man är sjuk.

Mer
04 dec 2019 12:23 #1208726 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?
Verkar inte lockande. Problemet är jag kan inte komma på något jobb, som jag vill ha. Trots lång universitetsutbildning kan jag inte komma på något jobb som lockar.

Mer
04 dec 2019 13:20 - 05 dec 2019 13:51 #1208755 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?

Geta skrev: Om jag hade varit frisk hade jag varit ålderspensionär. Precis det som jag är idag. :grandpa

Samma här, hade ju jobb, hade nog fortsatt om jag inte jag blivit sjuk, hade kunnat få utbildning genom företaget, kunde hamnat i Köpenhamn inom Carlsberg som senare tog över Pripps Sverige vågar inte spekulera då det inte leder till någonting, men skulle troligast stanna i Sverige.

Jag är som Geta nogsamt påpekade ålderspensionär vilket jag också är och gått in i sista andningen

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 05 dec 2019 13:51 av Admin1.

Mer
04 dec 2019 14:31 #1208776 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?
Ärligt talat vet jag inte vad som skulle ha hänt. Det man skrivit i tråden (inte yrkesmördare det var ett dåligt skämt), så är det drömmar och önskemål. Men man måste ha drömmar för att leva. Utan hopp och drömmar blir livet hårt!

Sedan hoppas jag verkligen att jag får åka till fjällen och köra bräda eller slalom.

Sedan dyk och fallskärmshoppningscertifikat

Sidan laddades på: 0.288 sekunder