Vad skulle du göra om du var frisk?

Mer
4 år 4 månader sedan #1208097 av Nissegossen
Har stelnat skulle inte bli någon skillnad alls, det är för sent

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1208106 av Amandara
Tävla i cykel, gå klart Läkarlinjen, ha egen stor familj massa katter, ett par hundar och en häst till barnen. Ett par getter oxå. Resa runt i Indien, Nepal och Tibet.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208128 av Slyngelsnubben
Börja karriären som jag aldrig fick börja sen ha flickvän hus och barn men hoppas ändån kunna hitta en flickvän även om jag inte har ngt att erbjuda...
Mer
4 år 4 månader sedan #1208132 av Clean
Om jag hade inte blivit sjuk så hade jag fortsatt mitt destruktiva liv. Leva nattklubbslivet vilket jag levde i elva år. Hade VIP på dom hetaste festerna, krogen och nattklubbar. Hade fortfarande varit ihop med min lilla filmstjärna som ville bilda familj och gifta sig med mej. Aldrig behöva kämpa med pengar.

När jag blev sjuk försvann allt detta och jag blev hemlös heronist som sög gubbkuk för 700 kr.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208140 av Pg
Du har ett ganska rått och ärligt språkbruk Clean, har du funderat på att bli författare?
Mer
4 år 4 månader sedan #1208143 av Recard2016
Skulle nog leva ett rätt vanligt Svensson liv. Vill visserligen inte va fast i nåt tråkigt meningslöst zombie slaveri jobb i 45 år, har redan hund, vet inte om ja vill ha hus. Har skrivit en bok. Partner hade inte varit helt fel, det e så jobbigt me de när man e sjuk. Barn kanske jag hade klarat av om jag var frisk. E visserligen rätt nöjd me mitt dysfunktionella punkarliv.