Vad skulle du göra om du var frisk?

Mer
4 år 4 månader sedan #1208145 av Clean
Det finns vissa typer av böcker jag skulle kunna skriva. Men det är nog svårt för människor att läsa ena boken av dessa två. Funderar ibland på den andra. Men det skulle inte va om mitt liv och sånt. Det skulle va en bok som skulle skapa en helt nytt perspektiv för vad som är idag. Ett politiskt budskap. Nånting som berör oss på nåt sätt både dåligt och gott! Det skulle va riktiga hatiska människor det skulle sätta en gaffel i ögat på! Det är en fredens bok. Som flyter ihop till en berättelse utan ett slut som ungdomar i skolan skulle få läsa. Vissa skulle verkligen hata boken. Dessutom är jag beredd på att vara en offentlig person? Nej det kan jag inte bli.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208146 av zoegas
Jag hade försökt mig på försvarshögkolan och jobbat med historia. Sjöfart var fel val, det var tråkigt som fan. Sen hade jag väl haft en tjej och nån unge eller två.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 4 månader sedan #1208147 av Geta
Björn Ulveus från ABBA ska dela ut en bok till gymnasieungdomar. Vet ej vilken?
Mer
4 år 4 månader sedan #1208148 av Recard2016
Som någon sa att om man var frisk skulle man vatt det sen man var liten. Jag var alltid egen, höll mig för mig själv, kunde eller brydde mig inte om mycket annat än fotboll i skolan. Var ointresserad av det mesta, var en pajas i 4:an o drev bara me skolan hela tiden på lektionerna, men blev tillrättavisad många ggr, sen blev ja tyst istället, satt o hatade allt, men sa inget, hade hyfsade betyg.

Fick även mycket skit o utskällningar på fotbollsplanen då jag var duktig o det var inte så populärt när man briljerade mot en som var 3 år äldre. Hade kanske fortsatt med fotbollen om ja inte var sjuk o sett vart det ledde. När jag slutade berättade min farsa nyligen, kontaktade tränaren honom o försökte få honom o övertala mig om att fortsätta spela för han sa "han e den bästa vi har". Min brorsa e inte sjuk o han e konsult för FN i Malaysia nu.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1208150 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad skulle du göra om du var frisk?
Antar att om jag varit frisk så hade jag arbetat men med vad vet jag inte, innan jag blev sjuk arbetade jag i hemtjänsten, men i dag hade jag nog inte gjort det,kanske att jag hade haft nån form av arbete på samhall, om man ska vara realistisk.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208151 av Geta
Om jag hade varit frisk hade jag varit ålderspensionär. Precis det som jag är idag. :grandpa