Några drömmar inför 2020?

Mer
4 år 4 månader sedan #1217962 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
Åh en symaskin. Har jag haft mycket glädje av. Gamla fina minnen till alla mina rejvkläder jag sydde. Har du oxå varit på rejv?
Mer
4 år 4 månader sedan #1217966 av memphis
Nej Clean, jag har aldrig varit på rejv. Trodde du menade lajv först, men det är ju något annat, som jag inte heller varit på. Men jag tänkte sy kläder! Och ändra kläder jag redan har! Det skulle vara hur skoj som helst :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1217979 av Amandara
Att få vara frisk. 2019 var ett bedrövligt år på skukfronten. Och nu är jag sjuk igen. Knappt stigit upp från förra sjuknedbäddningen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1217980 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
Åh. Nej jag hade chansen att sno en symaskin utan att åka fast. Jag lät bli vilket var bra för då skulle jag alltid bli påmind om hur jag fick den.

Jag snattade kläder och cd-skivor i mängder i min ungdom. När man kommer från förorten (fattigdom) så det var en sagolik dröm. Att ha så mycket kläder så man får ren lycka för att inte nämna musiken.
Mer
4 år 4 månader sedan #1217983 av Amandara
Våra så frisk som möjligt. Jag måste ha nedsatt immunförsvar så mycket sjuk som jag varit senaste året och fortfarande är. Nu på ny kula med halsont. Strävar efter att få en balanserad viktnedgång och att kunna motionera kontinuerligt och fortlöpande. När jag kommit ner till 90 kg ska jag börja springa igen då är inte ska derisken så överhängande. Ta hand om Loppan bra och se till att hon har ett meningsfullt liv. De andra fronterna kämpar jag med fortlöpande.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1217989 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Några drömmar inför 2020?

Vår skrev: Få eget boende
Få nya vänner
Läsa mer
Gå ned i vikt och äta bättre


jag ska nog räkna mig som nöjd om jag:
får behålla mitt boende
får behålla mina vänner
läser mindre strunt
äter mindre onödigheter
hinner komma ikapp lite skulder

även svarta hål och cancer expanderar..
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.