Några drömmar inför 2020?

Mer
4 år 4 månader sedan #1217991 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
:jump :rotfl
Mer
4 år 4 månader sedan #1218036 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Några drömmar inför 2020?
Kanske att Viska-appen för android skall laddas ner 1000 gånger. Nu är det 500.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218186 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Några drömmar inför 2020?
Jag drömmer om att få resa. Till städer som Paris och Monte Carlo, på badsemestrar och till kulturens högborgar som Wien, Jerusalem, Egypten.

Det är typiskt att denna längtan kommer försent för att förverkligas. Jag orkar inte gå, ryggen är paj och tröttheten är stor. Så jag får skapa mina drömmar på hemmaplan:

Ett fint hem. Jag har lägenhet men den är bedrövligt skött. Måste ta tag i det.

Sköta om mig bättre. Lägga av mig boozen och äta bättre. D v s, som det brukar låta vid nyår.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218195 av Nissegossen

memphis skrev: Nej Clean, jag har aldrig varit på rejv. Trodde du menade lajv först, men det är ju något annat, som jag inte heller varit på. Men jag tänkte sy kläder! Och ändra kläder jag redan har! Det skulle vara hur skoj som helst :)


Hade en gammal symaskin den åkte ut vid saneringen av min bostad, hade gett bort den gratis då jag själv inte hade använt den själv. Dock hade den gått sönder då den läckte tjuvström och gick sakta fram, troligtvis gaspedalen men det kunde vara i själva maskinen också. En som kunde mäta strömmen med ett elverktyg hade kunnat identifiera var felet låg och då också kunnat laga den.

Borde inte vara så svårt efter att ha lokaliserat var felet låg.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1218198 av memphis
Har sett att man kan få en begagnad maskin för ett par hundra på tradera. Men då vet man ju inte om maskinen fungerar. En ny (billig) symaskin kostar en tusenlapp. Kanske chansar jag på tradera först en gång, och funkar det inte får jag köpa en ny. Bara maskinen funkar så får jag en bättre maskin begagnat. Men man vet aldrig med tradera. Man får chansa i så fall.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218222 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
På Tradera kan man väl kontakta försäljaren om man har frågor?