Några drömmar inför 2020?

Mer
4 år 4 månader sedan #1218256 av memphis
Jo, man kan ställa frågor men brukar inte vara bra svar. På en maskin här frågade jag om maskinens väska följer med köpet. Ja var svaret "som du ser på bilderna". Bara det att på bilderna är ingen väska, det var ju därför jag frågade! Då blev jag trött, det var en Invandrare, hen förstod väl inte vad jag menade.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218259 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
Fast ibland kan man fynda på invandrare om det är stöldgods vilket dom vill få snabbt sålda. Men vissa går det inte absolut lita på. Det känner man på sig. Men nu är det inte så för den här symaskinen kanske!
Mer
4 år 4 månader sedan #1218266 av memphis
Ja, det är stöldgodspris kan jag tänka mig i det här fallet. I annonsen står det bara "funkar, lycka till" känner att det är en ren chansning :) men jag förlorar bara 230kr om jag chansar. Han skickar nog maskinen men den kanske inte fungerar.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1218269 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
Nej köp inte det är en blåsning. Lixom "lycka till". Så det är som du säger en stor chansning. Den är nog trasig.

Spara dom här 230 kr. Till en symaskin som du kan hitta på Tradera eller blocket vid rätt tillfälle som verkligen kommer och funkar.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218271 av memphis
Hm, ja du har rätt. Bättre ta en annan annons om än lite dyrare. Tack Clean för input!
Mer
4 år 4 månader sedan #1218276 av Clean
Svar från Clean i ämnet Några drömmar inför 2020?
Ja det är jättebra gör så! Ingen fara! (: Glad att det löste sig bara.