Några drömmar inför 2020?

Mer
4 år 3 månader sedan #1217633 av Melody
Tänkte det skulle vara coolt om ni hade lite drömmar/förhoppningar inför 2020 som ni ville dela med er. Sedan kan vi titta på det igen om ett år och se vad som hänt!! :)

Mina drömmar 2020:
Må bättre
Att få ett deltidsjobb med schema
Att utvecklas jobb och personlighetsmässigt
Vara mer produktiv

Få eget boende
Få nya vänner
Få fritidssysselsättningar/hobbies
Läsa mer
Gå ned i vikt och äta bättre

Och säkert fler :)
Mer
4 år 3 månader sedan #1217666 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Några drömmar inför 2020?
Att flytta till en annan lägenhet.
Träffa en bra kvinna.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217668 av Recard2016
Träffa partner för mig me. Äter bra, tränar, motionerar, har kompisar, kp, har bra lägenhet, har drickandet under hyfsad kontroll, ska till Slovenien i sommar, kanske Kanada i vår. Inte mycket mer o önska. Måste översätta resten av min bok till engelska me, har översatt 3 kapitel hittills.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217673 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Några drömmar inför 2020?
Har du skrivit en bok Recard2016? Har den blivit utgiven? I vilket fall låter det spännande.

Jag har själv en skrivbordsbok som väntar på förbättringar och redigering innan jag kan skicka den någonstans. Det är svårt att hålla sig till den röda tråden tycker jag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1217674 av Recard2016
Japp "Recard in the U.S of Eh" heter den, handlar om min Kanadaresa 2007/2008. Har inte mycket tips mer än att vulkan suger som egenutgivare. Också ångrar jag att jag inte bara förlorade pengar på den men istället bara gav bort den till folk som ja faktiskt brydde mig om, en del människor ja skiter fullständigt i har köpt den o läst den, hade hellre bara gett bort den till folk ja gillar gratis. Förlorade några hundralappar i slutändan tror ja. Har 2 kopior kvar i nuläget, 1 har min kompis lånat, 1 ska ja behålla själv. Sista kopian väntar ja på nån speciell för ska dyka upp o ja kan ge bort den.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1217686 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Några drömmar inför 2020?
Vill ha ett år med lite mer innehåll och stimulans, att ha något att se fram emot varje dag.