Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?

Mer
4 år 3 månader sedan #1219399 av Richard

Maxjohan1983 skrev: Det går bättre nu att städa för mig. Jag var ju på G ett tag med att anställa städhjälp.

De här har jag använt; www.femtiofem.se/

Minns inte vad det kostade, kanske 150-200 kr i timmen, men man får göra RUT-avdrag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219408 av memphis
Jag har inga rutiner när det gäller städa och tvätta. Det blir av ibland. Nu har jag en egen tvättmaskin i badrummet för jag har sånt motstånd mot att gå till tvättstugan ibland. Så kör nog 1-2 maskiner i veckan. Städar gör jag lite här och lite där, vet inte hur ofta det blir.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219445 av Clean
Jag tycker toaletten är viktigt att hålla rent. Kanske det viktigaste. Det äckligaste jag vet är ostädade toaletter.Vilket nog alla hålla med om. Sen lite damm i lägenheten gör inte så mycket.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1219451 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?
såna som räknar bakterier brukar väl säga att toaletterna är renare än kökena i vanliga fall.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219453 av Clean
Nej inte riktigt helst ska allt i min lägenhet vara klinisk ren. Men andra får ha det som dom har. Jag har oxå mått väldigt dåligt och inte pallat med nånting över huvud taget. Och man ska inte tänka på det. Huvudsaken att man får hjälp från sin mottagning. Så det viktigaste då är ens välmående och vila. Undvik stress. Situationer som utlöser stress och be om kontaktperson hos kommunen.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219504 av Geta
Liksom Lill-Babs på sin tid brukar jag städa upp på offentliga toaletter.