Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?

Mer
4 år 3 månader sedan #1221615 av memphis
Jag brukade tycka om att städa och ha det rent och fint men det har helt fallit bort. Jag har bott i den här lägenheten i ett år nu. Men har till exempel aldrig torkat golven. Vad jag gör städmässigt är att dammsuga, hålla sängen ren samt städar badrummet. Det tycks räcka för mig.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221686 av Clean
Ja Memphis jag är inte hysterisk om det, men att få vardagen gå ihop något ger en viss mening. Iaf för mej. Mer klarar jag inte. Nöjd med det lilla. Du har din hund som ger dig en stor glädje och mening. Men jag mår för dåligt ha hund. Man måste engagera sig och vara bunden. Vissa dagar vägrar jag gå ut ligger bara på sängen och pressar

Men hundar är jävligt fina rara varelser. Så jag kan förstå i viss utsträckning trots att jag själv har ingen hund.

Har funderat på råtta. Men jag reser bort ofta och stanna hemma går inte. Gillar att ibland kunna resa bort så om det är till annan stad och inte bara utlandet. Så är det.

Så nej ingen hund eller råtta!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221688 av IngeF

Fantasio skrev: Jag har alltid sköljmedel av gammal vana.

Ariel har noen puter som er vaskemiddel og skyllemiddel i ett. Legges rett i selve trommelen.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221724 av memphis
Jag har aldrig gillat sköljmedel. Dels för att jag har lite parfymkänslighet, men mest för att jag vill att tvätten ska vara lite stel och krispig. Det känns renare så.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221727 av Clean
Inget svar? Okidoki
Mer
4 år 3 månader sedan #1221728 av Geta
Jag tycker också att frottehanddukarna ska riva lite i skinnet.