Städar ni? Hur fungerar det att tvätta?

Mer
4 år 3 månader sedan #1219640 av Kloppe
Städar ytterst sällan. Tvättar var 14:e dag.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219647 av Nissegossen
Här är gemensam tvättstuga en nyckel till allmänna utrymmen gör att jag kan använda den i till en tvättstuga på andra hållet längst härifrån samt att de skall renovera här, varpå det pågår omröstning om vi vill ha elektroniska tavlor för bokning av tvättstuga, sist jag tvätta snodde någon en av mina IKEA kassar inne i tvättstugan, som tur är hade jag en stor ICA kasse jag tog med ner, när jag skulle ta upp tvätten. Jag sätter dit en almanacka varje nytt år, det har varit någon som sedan har tagit den därifrån jag har garderat mig med att jag drog ut på skrivaren för äntligen har jag köpt en skrivarkabel till den och jag skrev, vill du ha en almanacka skriv ut din egen lägg in egna bilder för månaden som du kan göra redan i datorn eller att barnen får rita och berätta månad för månad adressen är Almanacka blanketbanken.se
www.blankettbanken.se/category/blanketter/almanackor/2020/

Just almanacka är gratis, men det finns mera och kolla själva upp om det just det ni vill ha är gratis eller kostar en slant

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1219677 av krokus

Geta skrev: Använder varken torktumlare eller sköljmedel. Det är inte klimatsmart.

Vissa använder ättika istället för sköljmedel, men jag har inte vågat pröva.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219680 av Geta
Varför ska man ha sköljmedel?
Mer
4 år 3 månader sedan #1219686 av Fantasio
Jag har alltid sköljmedel av gammal vana.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219687 av krokus
Geta,
Tvätten blir mjukare och luktar gott. :)