Nu har Willys kommit på att tjäna pengar på oss fattiga!

Mer
4 år 2 månader sedan #1232934 av Clean

Geta skrev: Min bostad kostar 4300 kr per månad.


Det tycker jag är låg hyra!
Mer
4 år 2 månader sedan #1232937 av Clean
Geta så du klagar inte vill du hävda, men är du sån som säger pizzakanterna som är godast? Avskyr såna människor.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232939 av Geta
Du får avsky mig så mycket som du vill. Trots att jag är gammal vill jag inte klaga. Tycker att det är hemskt på pizzerior att så mycket mat lämnas.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232940 av Clean

Geta skrev: Du får avsky mig så mycket som du vill. Trots att jag är gammal vill jag inte klaga. Tycker att det är hemskt på pizzerior att så mycket mat lämnas.


Du säger emot dig själv märker du det? Först säger du gillar inte klaga och nästa sekund klagar att det lämnas mat kvar på pizzerior!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1232942 av Geta
Förstår inte logiken i ditt resonemang? Äter aldrig pizzor på pizzerior med eller utan kanter.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Geta.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1232945 av Clean
Men iaf Willys vill tjäna pengar på oss fattiga som är sjuka, barnfamiljer och gamla. Istället ge det oss gratis som vissa har fått i massa år. Dom vill få det låta som att dom sysslar med välgörenhet och gör en samhällsinsats. Jo vad är problemet ge det oss gratis så som många andra ställen gör. Som dessutom varit gratis i så många år innan när man har dumpstrat! Det är välgörenhet och samgällsinsats på riktigt! Andra ställen gör det runt omkring i landet varför inte Willys, Jo för under den polerade ytan vill dom nu tjäna pengar på oss fattiga att dom inte tvekar att ta till vilka metoder som helst.

Att dom inte skäms! Välgörenhet i mitt arsle!

Geta jo jag har ingen aning. Tycker bara att det vore att börja på oss som har det svårt bättre att leva för. Jag avskyr inte dig Geta, det vore omöjligt. Vi glömmer det.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.