Nu har Willys kommit på att tjäna pengar på oss fattiga!

Mer
4 år 2 månader sedan #1233710 av Nissegossen
Har köpt på Willys på senare tid, ur den låda de har nedsatt pris med kort datum, tror jag handlade igår. Kunde välja flera av Arlas produkter som det stod familjeostar på. Köpte en port salut min fars favorit i min barndom. Samt att gången innan ur lådan köpte en ädelost jag köpte mer bla en Fransyska till 50% det var mer vad det nu var, men visade körkortet då det var medlemspris, medlem är jag en Pluskund så inga problem tror jag tjänade bortåt 100 kr på enbart 50% Produkter

Samt att jag åt rostbiff i plånboksförpackning till lunch jag lagade så mycket att jag även tar det till middag idag kanske även frossar ostar av olika slag tillsammans med varmt kaffe.

Tex klippet här ovan visade på en himla massa påsar med Cashewnötter om det säger jag fullvärdig mat det enda man behöver plus vatten , otroligt dyr vara dessutom

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
Mer
4 år 1 månad sedan #1233861 av Admin1
Jag handlar aldrig själv kort datum, men åt min pappa köper jag ibland matbröd med kort datum. Men man skulle kunna leva på kort datum om man ville.
Mer
4 år 1 månad sedan #1233909 av Nissegossen

Admin1 skrev: Jag handlar aldrig själv kort datum, men åt min pappa köper jag ibland matbröd med kort datum. Men man skulle kunna leva på kort datum om man ville.


Mer mat för pengarna och udda mat nya recept att pröva då det är troligt att mat med kort datum är mat som ofta är ovanlig för en svensk. Såg att det gick så lång tid för en korv vars namn var sucuk korv så länge att de fick slänga den tabu pga namnet ha,ha

www.granntanter.se/2012/12/28/sucuk-turkisk-korv/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1233999 av Clean
Apropå udda mat är det bara jag som är sugen på Getas banangratäng?
Mer
4 år 1 månad sedan #1234034 av Nissegossen

Clean skrev: Apropå udda mat är det bara jag som är sugen på Getas banangratäng?



Inte ett dugg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum