Vad gör ni som är kul?

Mer
4 år 1 vecka sedan #1250261 av Maxjohan1983
Var det inte en av bråkstakarna?

Jag spelade detta en heldag nyligen

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250290 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad gör ni som är kul?
Jag tycker ingenting är särskilt kul just nu, utom att shoppa, och det kan jag bara göra i begränsad omfattning. Jag brukade ha 1000 intressen men tyvärr har de försvunnit. Jag skriver inte längre, jag tecknar inte längre, jag har liksom ingen inspiration. Det är trist.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250299 av Maxjohan1983
Jag har likadan problematik. Tycker mig vara för mogen för gamla intressen som rita och måla och sånt. Jag ser knappt på film längre, vilket jag älskade tidigare... Har flera filmer hemma som jag aldrig har sett. Jag har så högstandard nu. Ser bara filmer som har fått toppbetyg i IMDB databasen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250302 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad gör ni som är kul?
Tänker på en tjej från gymmet när jag var där för längesedan. Det var roligt att se hennes vältränade kropp. Hon har ganska stora bröst också!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250305 av Maxjohan1983
Ok.

Att höja sin IQ är kul. Men jag brukar inte göra IQ test så ofta. Det tar för mycket på krafterna om det skulle vara varje vecka. Nu ligger mitt IQ på XXX.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250306 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad gör ni som är kul?
Går det verkligen att höja sin IQ?