Vad gör ni som är kul?

Mer
4 år 1 dag sedan #1249389 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Vad gör ni som är kul?
Jag läser och kollar på film och serier på netflix
Mer
4 år 1 dag sedan #1249409 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Vad gör ni som är kul?
Fota, rita, måla, spela gitarr, spela spel, göra utflykter, bevaka auktioner, shoppa heminredning, göra desserter och pyssla med webbdesign är exempel på saker jag gör som jag tycker är skoj.
Mer
4 år 1 dag sedan - 4 år 1 dag sedan #1249411 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad gör ni som är kul?
Åh jag önskar att jag hade mer intressen kvar! Men de har sakta försvunnit. Nu har jag planer på att köpa en symaskin iaf, så det är positivt.

Jag gillar även att umgås med hundar.
Last edit: 4 år 1 dag sedan by memphis.
Mer
4 år 1 dag sedan #1249417 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vad gör ni som är kul?
Knarka var det som jag tyckte var kul. Nu är det hälsa, kost och träning.
Mer
4 år 1 dag sedan #1249418 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vad gör ni som är kul?
Läser faktaböcker, målar, tecknar, lagar mat, går promenad med hunden...
Mer
4 år 1 dag sedan #1249424 av Maxjohan1983

Vittrad skrev: Fota, rita, måla, spela gitarr, spela spel, göra utflykter, bevaka auktioner, shoppa heminredning, göra desserter och pyssla med webbdesign är exempel på saker jag gör som jag tycker är skoj.

Oj, det var många saker. Det där gjorde mig glad på ett sätt som att det gav mig en boost.

memphis skrev: Åh jag önskar att jag hade mer intressen kvar! Men de har sakta försvunnit. Nu har jag planer på att köpa en symaskin iaf, så det är positivt.

Ja, samma för mig att jag tappat intresse för mycket saker som jag tyckte var roligt förut. Därför jag tänkte fråga vad folk gör för roligt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln