Vad gör ni som är kul?

Mer
4 år 1 vecka sedan #1250307 av Maxjohan1983
JO. Man lär sig tänka logiskt. Har höjt IQ:et 30+ poäng. Men det är bara test med att hitta mönster sådana IQ test som jag gör.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250308 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad gör ni som är kul?
När jag jobbade som Lagerchef 2000-2002 så var mitt rörliga intellekt på topp!

Nu är jag så trögtänkt och seg och hinner inte med tempot i dagens digitala samhälle!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250310 av Maxjohan1983
Bara traggla med IQ test så blir du intelligentare. Man blir nog aldrig lika smart som någon som naturligt har ett mycket högt IQ men lite smartare blir man för varje säg 5-10 poäng som man lyckas höja sig.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250318 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vad gör ni som är kul?
Jag känner en som kan få ibland 210 på IQ. Men han är helt jävla dum i huvudet. Inte bara det att han är ett av mina x utan han är på riktigt helt jävla dum i huvudet. IQ handlar inte om att vara bra på tester. Det handlar mera om själva tankeverksamheten.
Att kunna ifrågasätta och tänka varför och dra slutsatser.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250324 av Maxjohan1983
På vilket sätt är han dum i huvudet då? Har aldrig hört talas om någon svensk som har fått så högt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 1 vecka sedan #1250332 av Clean
Svar från Clean i ämnet Vad gör ni som är kul?
Han är inte förnuftig! Han är helt vettlös! Men han är ett geni! Han våldtog en bekant som inte lever idag pga den här människan knarka ihjäl sig efter våldtäkten.