Vad önskar du? Önsketråden!

Mer
3 år 11 månader sedan #1251529 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
I Fråga Doktorn igår togs Corona upp. Än så länge har man inte gjort något genombrott, när det gäller vaccin eller läkemedel men det forskas för fulla muggar. Jag skulle inte vilja vara instängd på ett äldreboende och bara vänta på att bli smittad.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251539 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Såg nåt på nyheterna där man blandat från olika sjukdomsgrupper och satt ihop till ett läkemedel eller spruta vet ej, men det hade helt botat medelsjuka till sjuka det föregicks under ordnade former på ett sjukhus, såg det men lyssnade inte fullt ut men snappade upp att det var ett genombrott i behandling av covid 19.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251601 av Clean
Covid-19 kommer att alltid finnas! Vi får hoppas på mediciner och vaccin, men det lär dröja. Inga nyheter direkt hur farligt viruset är. Dessutom finns det redan trådar för covid-19! Där jag startade tråden covid-19 hur extremt skrämmande det är!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251643 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Fast man svarar utifrån inlägget man om man vill säga något, har du inte lagt märke till att det är så i en hel del, trådar, strunt samma vem som starta vad, lite värde.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251644 av memphis
Jag önskar just nu att det blev vår snart. Att gräset började växa och björkarna slår ut. Att svalorna kommer. Att det blir en riktig kanonsommar med mycket sol och värme.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251656 av Clean
Ingrid64Marie min poäng var att det är direkt inga nyheter hur farligt covid-19 är. Folk pratar om det som det är nåt jag inte fattar och att det är nyheter. Vi alla vet sedan länge hur farligt viruset är.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Clean.