Vad önskar du? Önsketråden!

Mer
3 år 11 månader sedan #1251836 av Clean
Jo det är sant, men fortfarande är det tragiskt att hacka på någon när man själv varit mobbad. Man måste ha sån brist på självinsikt som en fyraåring och Geta är en bra bit över medelåldern!
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251860 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Ja det är det Clean, men mycket är sagt med ironi, hon kan ha dos av det i sin personlighet, men jag spekulerar inte jag gillar ofta lite ironi humori drar jag på munnen åt det hon säger.så ibland, ibland är det ett försvar för att skydda dig, skjut innan du blir skjuten lite så tänker jag efter ni som memphis säger har haft bitska kommentarer mot varandrs rätt länge.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251869 av Clean
Ironi är för dom som inte vågar säga öppet med vad som säger. Ingen humor. Det är kanske sarkasm du menar. Då jag hade kunnat vart hennes barnbarn så är det inte konstigt om hon ligger steget före. Hade annars varit väldigt konstigt. Då hade hon rätt av varit riktigt dum på riktigt. Dessutom var det Geta som började hela det här kriget och fortsätter. Jag har försökt bli sams med henne säkert ett dussin ggr.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251876 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad önskar du? Önsketråden!
Ja sarkasm är nog inte så fel sagt men lite ironiskt kan jag tycka det är ibland men jag kanske blandar, kan rätt nog tänkta mig att det var så att hon satte igång det, Geta är kvick till att bita, kan hon göra överlag, mot mig också, vissa dagar bryr du dig inte, en annan gång ilskna du till, man är trots allt mänsklig ingen är allt igenom perfekt, bra dagar slinker allt igenom, andra dagar tar du, åt dig och fräser till, att så kan det ju va tycker likväl att du bra.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251884 av Clean
Jo det kan va ironi blandat med sarkasm ibland. Nej nu minns jag bättre, det var nog jag som startade det. Geta är hämndlysten. Och har hämnas på mej i flera år.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251886 av Moderator1
Låser tråden pga för mycket personangrepp